loading...
davan
معرفی دودان


قدرت پاک سرشت بازدید : 69 جمعه 18 فروردین 1391 نظرات (0)

یا لطیفِ جبار و یا عزیزِ قهار!


خدا جانم ! به کدام نام بخوانمت که بیشتر دوستم داشته باشی؟


خدایا دوست داری به چه نامی بخوانمت؟


ای که بهترین نام‌ها از توست!


و ای که نکوترین نام‌ها توراست!


ای نکونام ترینم!


به کدام نام نکویت بخوانم که خیره نگاهم کنی؟


چگونه باشم که دلخواه تو باشم ای دلخواهترین؟


الله جانم دوست داری چگونه صدایت کنم و چگونه بخوانمت؟

الله


خدا ! چگونه گوش کنمت و بشنومت و بنیوشمت؟


خدا ! چگونه ببینمت و نگاهت کنم و مشاهده ات کنم و دیدارت کنم؟


خدا ! چگونه حست کنم و لمست کنم و در آغوشت گیرم؟


خدا ! چگونه بخورم بنوشم و بیاشاممت خدا؟


چگونه ببویم و استشمامت کنم؟


خدا ! چگونه‌ات باشم خدا؟


به خدا که دوست دارم از بنده‌ات راضی باشی خدا !


یا سریع الرضا !


ای رضا ترین و راضی ترین !


خدایا به کدامین نامت بخوانم که دوست‌ترم بداری؟


خدایا تو را به عظیم‌ترین نام هایت و به اسم اعظم ات می خوانم !


خدایا تو را به آن نام هایی که مقربینت و اولیائت می خوانند می خوانم !


خدا جان تو را به اسمایی که پیامبران و رسولان و امامانت می خوانند می خوانم !


خدا جانم تو را به نامی که خودت خود را بدان می خوانی می خوانم !


و خدا جانم بدان نام قسمت می دهم و استدعا می کنم


 که بود و نبود مرا در خودت محو کنی !


خدا جانم خود فرموده‌ای که : «ادعونی استجب لکم» !


خود خواندی‌ام و خواستی که این چنین بخوانمت و این چنین بخواهمت

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 21
  • بازدید سال : 75
  • بازدید کلی : 3,073
  • معرفی دودان